IMFINZI İLACI SGK DAVASI

IMFINZI ilacı SGK davası, kanser hastalığının tedavisinde hayati derecede önemli olması sebebiyle mutlaka kullanılması gereken Durvalumab etkin maddeli IMFINZI ilacına ait bedellerin hiçbir kesinti yapılmaksızın Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından karşılanması, yargılama süreci için bu

IMFINZI İLACI SGK DAVASI Devamını Oku »

ENHERTU İLACI SGK DAVASI

Enhertu ilacı SGK davası, kanser hastalığının tedavisinde hayati derecede önemli olması sebebiyle mutlaka kullanılması gereken Trastuzumab Deruxtecan etken maddeli Enhertu ilacına ilişkin bedellerin hiçbir kesinti yapılmaksızın Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından karşılanması, yargılama süreci için

ENHERTU İLACI SGK DAVASI Devamını Oku »

ABRAXANE İLACI SGK DAVASI

Abraxane ilacı SGK davası, kanser hastalığının tedavisinde hayati derecede önemli olması sebebiyle mutlaka kullanılması gereken Abraxane isimli ilaca ait bedellerin hiçbir kesinti yapılmaksızın Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından karşılanması, yargılama süreci için bu hususta ihtiyati

ABRAXANE İLACI SGK DAVASI Devamını Oku »

YERVOY İLACI SGK DAVASI

Yervoy ilacı SGK davası, kanser hastalığının tedavisinde hayati derecede önemli olması sebebiyle mutlaka kullanılması gereken İpilimumab etken maddeli Yervoy ilacına ait bedellerin hiçbir kesinti yapılmaksızın Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından karşılanması, yargılama süreci için bu

YERVOY İLACI SGK DAVASI Devamını Oku »

QARZİBA İLACI SGK DAVASI

Qarziba ilacı SGK davası, kanser hastalığının tedavisinde hayati derecede önemli olması sebebiyle mutlaka kullanılması gereken Dinutuximab etken maddeli Qarziba ilacına ait bedellerin hiçbir kesinti yapılmaksızın Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından karşılanması, yargılama süreci için bu

QARZİBA İLACI SGK DAVASI Devamını Oku »

OCREVUS İLACI SGK DAVASI

Ocrevus ilacı SGK davası, multipl skleroz (MS) hastalığının tedavisinde hayati derecede önemli olması sebebiyle mutlaka kullanılması gereken Ocrelizumab etken maddeli Ocrevus isimli ilacına ait bedellerin hiçbir kesinti yapılmaksızın Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından karşılanması, yargılama

OCREVUS İLACI SGK DAVASI Devamını Oku »